meanna.blogg.se
Anna Larsson

Skolan

Det är skönt att det bara är en termin kvar på Lindbergs skola. Trivs verkligen inte där längre! Har tröttnar på nästan allt. Har tröttnat på lärarna, lektionerna, människorna där, typ ALLT!
Orkar inte längre sitta o lyssna o koncentrera mig på lektionerna. Dock måste jag det för att jag har betsämt mig för att få bra betyg och komma in på linjen jag valde innan idag!! Hhihiih Känns så skönt att äntligen valt gymmnasium. Jag har haft en klump i magen hela hösten för att jag inte vetat vad jag ville söka. Men nu har jag valt och jag hoppas att det här kommer bli super bra!
 
 
 
Hoppas på en bättre fortsättning av detta år! 
PS, älskar er underbara människor ni gör mina dagar! 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback