meanna.blogg.se
Anna Larsson

Pinsamt..

Igår efter skolan åkte jag in till mariedal för att vara tränare vilket gick jättebra! Barnen var så goa och glada vilket gör det jätte roligt att träna dem. Efter träningen åkte jag hem tjocka mig med pizza och ben & jerrys såå gott. Lite senare kom emilia som skulle sova hos mig, och vi två drog till alexander och elias. Och som vanligt skulle vi vara lite käcka och "skoja till det" så vi tog på oss gröna reflexvästar, någon orange väst gjord för 6åringar med massor av blinkande oranga lampor och en röd blinkande lampa att ha på huvudet.. + En snowracer som vi skulle komma åkandes på.. Det var bara det att när vi skulle gå 1km till hans hus, mötte vi en epa.. Och där satt vi två blinkande julgranar på en snowracer och skulle skoja till det.. De fick la sig ett gott skratt iallafall.. Gör iallafall aldrig om det haha.  
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback